Er nemmere sagt end gjort. Bryllupper er en stressende affære, og planlægningen heraf er en stor og udfordrende opgave. Det er de færreste der har arrangeret et bryllup før, og derfor er en liste en stor hjælp, hvis du vil være sikker på at huske det hele. Start din huskeliste tidligt, så har du overblik over, hvornår feststedet skal være booket, invitationer skal være sendt ud, og hvornår kjolen skal hentes.
Sofie Aviaja har blogget i mange år om mode og indretning. Som en pige i sin bedste alder, ønsker Sofie også at blive gift en dag og denne drøm har åbnet en ny interesse: bryllupper.
"Mine mange besøg på bryllupsmesser og gode snakke med professionelle og kommende brudepar, har givet mig et indblik i, hvor man skal starte, og hvornår det er en god ide at tage fat i de forskellige aspekter af bryllupsplanlægningen", siger Sofie.
Vær i god tid, så kan du også forhindre u forudsete forhindringer. Det lyder som en kliché, for det er det også, men det er det vigtigste råd. Mange leverandører har bookinger langt ud i fremtiden, og kommer du for sent i gang, kan udvalget af feststeder, musik og fotografer være meget vanskelig, især hvis de skal passe perfekt til både jeres ønsker og budget.
Del din liste op i 9 dele for det ultimative overblik. En del til et år før og resten til månederne op til selve dagen. Lav din liste, som du synes tingene skal planlægges. Her får et par eksempler på ting, der gerne skal være på plads hvornår:
En god og udførlig huskeliste lader dig slappe af før og under jeres bryllup, og gør oplevelsen bedre. I får tid til at fokusere på de ting, der virkelig betyder noget for jer, så dagen bliver lige som I ønsker. Derfor har vi i samarbejde med Sofie lavet en overskuelig huskeliste, som du kan printe og smække op på opslagstavlen eller køleskabet.
artikler i samme kategorier
Oprettet af: Lise Henriksen